donderdag 3 april 2014

Autonomie

'Jullie dochter gaat straks zeker paardrijden???'...


...Is een opmerking die ik vaak te horen krijg. 

'Misschien wel of misschien niet' is dan vervolgens vanuit mijn hart mijn antwoord. 

Ik hoop dat wij met onze paarden haar het volgende mogen meegeven...

Namelijk de kans om:

Met anderen samen te leren leven met behoud van autonomie.



Op zoek te leren gaan naar eigen behoeften en mogelijkheden. 


Te gaan doen wat ze zelf zinvol vindt.


Zichzelf te voelen, te bewegen en zichzelf met al haar levendigheid uit te drukken. 


Rust & Ruimte te krijgen voor zichzelf.



In haar werkelijke hoedanigheid te mogen bestaan.



Dat ze gedragen mag worden en ruggensteun krijgt als ze daar behoefte aan heeft.

***

En eigenlijk wens ik dat iedereen toe in een ontmoeting met paarden!

www.CV-Coaching.nl
                                 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten