maandag 22 december 2014

Nieuwjaarswens voor 2015



Op de valreep van 2014 nog een euforisch moment mogen beleven met Liberty en Amor 
Ken je dat, dat je op het hek van de wei zit en dat je ineens denkt ik ga ontspannen op een van mijn paarden liggen terwijl ze lekker aan het eten zijn van hun kuilgras? Gewoon zonder zadel, zonder halster, zonder touw en ....... zonder dat hij zadelmak is! Het klinkt echt achterlijk, maar toch voelde dit als hét moment! Er was rust, er was voorbereiding, er was contact, er was verbinding tussen ons allemaal, er was vertrouwen én er was een GO-gevoel & directe actie! En vervolgens daar boven op die warme brede rug van Amor ... volledige ontspanning .....en toen ik me er uiteindelijk af liet glijden complete euforie 
Bedankt lieve Liberty en Amor voor deze kans in dat moment 
De mogelijkheid om je kans te voelen en te grijpen na de juiste voorbereiding, dát wens ik iedereen toe in 2015!
Fijne feestdagen en veel liefs,
Charlotte van Iersel 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten