zondag 7 juli 2013

Juliette geboren op 1 juni 2013







En dan ben je moeder ...

Na een heerlijke zwangerschap volgde ook een vlotte bevalling en een heerlijke kraamtijd!

Samen met mijn man Gunter mag ik nu voor onze prachtige dochter Juliette zorgen en mogen we ons leven samen verder gaan delen met haar.

We genieten met volle teugen van alle ontwikkelingen die ze doormaakt en ook hoe al onze dieren en in het bijzonder natuurlijk de paarden op haar reageren.
Heel bijzonder om te zien hoe vooral onze 'kleine' Amor van 2 jaar oud vol aandacht is voor haar en heel graag in haar buurt is. Ook Silca de pony bij ons op stal ziet duidelijk al een bijzondere vriendschap zitten met haar.



De komende tijd zal vooral in het teken van Juliette staan, maar ook ga ik de draad met CV-coaching weer langzaam oppakken. De eerste individuele sessies bij de paarden hebben al weer plaatsgevonden en Juliette was daar in deze fase van mijn zwangerschapsverlof ook gewoon bij.
De geluiden van briesende, grazende, rondstappende paarden en daarbij de vogeltjes in de bomen rondom onze bosweide.... blijkt duidelijk een perfecte omgeving voor haar om heerlijk in haar kinderwagen met klamboe te slapen.


Tijdens haar slaapuurtjes thuis werk ik ondertussen weer aan mijn eigen ontwikkeling als paardencoach. En hierdoor gaan de teamsessies de komende tijd weer een nieuwe impuls krijgen.

Daarnaast ben ik een nieuwe concept aan het uitwerken. Namelijk een coach-traject van 5 sessies m.b.t. het uitwerken van een persoonlijk groeiplan aan de hand van je persoonlijke visie.

Ook gaat er een leuke aanvulling komen in de toekomst met een koets. Meer ga ik daar nu nog niet overzeggen, want ik nodig jullie daar t.z.t. graag voor uit als mijn idee geheel is uitgewerkt. Dus wordt vervolgd!

Wie weet in welke vorm we elkaar tegen gaan komen in de toekomst. Heel graag tot ziens weer en bedankt voor alle lieve wensen, mailtjes, kaartjes en bezoekjes de afgelopen tijd voor ons Juliette!

Liefs Charlotte


                                                       



                                           Juliette's eerste maand:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten