zaterdag 6 oktober 2012

Achmea en Stichting de Paardenkamp

Op vrijdag 5 oktober 2012 mocht ik de 4e kennismakingsworkshop organiseren voor het diversiteitsnetwerk DiVA van Achmea.


In 2011 vond de eerste sessie plaats bij mij thuis in Ravels. De tweede sessie dat jaar mocht doorgaan in Friesland bij mijn paardencoach collega's Rob van der Wel en Carla Onsman.

Dit jaar in 2012 kwam het verzoek van DiVA Achmea om twee sessies te organiseren in het midden van het land.
Door een samenloop van omstandigheden kwam ik in deze verzoek periode eens een dagje op het erf van Stichting de Paardenkamp en daar werd het idee spontaan geboren om hier een samenwerking mee op te starten m.b.t. dit verzoek van Achmea.


Van Achmea krijg ik de kans om mezelf via mijn persoonlijke groeiplan te ontwikkelen tot de paardencoach die ik wil zijn binnen en buiten Achmea. Van Stichting de paardenkamp krijg ik nu de kans om met hun prachtige paarden en locaties de kennismakingsworkshops te organiseren.


Om de balans in geven en nemen in orde te houden geef ik daarom via het DiVA netwerk van Achmea medewerkers de kans om gratis een individuele paardencoaching bij mij te ervaren en schenk ik de vergoeding voor de kennismakingsworkshops van het Achmea DiVA netwerk direct aan Stichting de Paardenkamp.


Op die manier lever ik mijn bijdrage aan Achmea, zodat dat ik medewerkers kan begeleiden bij hun persoonlijke ontwikkeling, zoals Achmea dat voor mij ook gedaan heeft en nog steeds doet.
Daarnaast vind ik het prachtig om te zien dat de paarden van Stichting de Paardenkamp er zo piekfijn bijstaan en dat ik binnen mijn mogelijkheden aan dit geweldige initiatief een steentje kan bijdragen op mijn geheel eigen wijze.


De eerste sessie van dit jaar op 25 mei mocht doorgaan op Boerderij Vosseveld en deze sessie van 5 oktober mocht doorgaan op locatie de Birkhoeve. Wie weet volgt er in de toekomst ook nog een sessie op Boerderij het Gagelgat???

Wilt u zelf ook eens een dagje rondkijken op deze drie locaties van Stichting de Paardenkamp in Soest?
Of wilt u misschien zelf als dieren- en paardenliefhebber ook donateur worden van dit geweldige initiatief?
Kijk dan gerust eens op deze website voor meer informatie: http://www.paardenkamp.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten