zondag 28 december 2014

In het Oefenveld met Amor - Gewoon Doen!




Als voorbereiding en kans elkaar ontmoeten... 
Als dromen durven wordt... 
Als samenwerking en volledig vertrouwen de kernwaarden zijn van teamwork... 
Dan worden dit soort dingen mogelijk!

Tussen de kerstdiners door mocht ik d.m.v. deze elementen dan ook voor de allereerste keer op onze driejarige Amor zitten & iedereen had hierbij zijn of haar eigen rol: 
Doordat Liberty relaxed bleef dooreten bleef Amor dit ook rustig doen. Doordat Noa onze Duitse Herder blafte en ging rennen bracht ze mij direct met mijn aandacht in het hier en nu.
Heerlijk om op deze manier ervaringsgericht te mogen leren en mijn kans te mogen grijpen!

Dat is ook wat ik met 'Het Oefenveld 2015' wil bereiken:
Veelvoudig deelnemers met paardencoaches en representanten verbinden en gewoon gaan doen!

Hierdoor bouwen we aan zowel het CV van de deelnemer als aan dat van de (startende) paardencoach, maar ook aan dat van de deelnemende en/of observerende representant!


Delen met elkaar waar je jouw opleiding volgt of hebt gevolgd en nu op deze manier via: 
In 'Het Oefenveld 2015' werken aan je referenties. Dát maakt dat je stappen kan zetten en meteen in beweging komt als (startende) paardencoach. 


Vol trots vertellen van wie ik mijn ambacht(en) geleerd hebt en wie er positieve ervaringen met mij heeft WERKT in ieder geval voor mij!

Gelukkig Nieuwjaar & graag tot ziens in 'Het Oefenveld 2015'!

Liefs Charlotte van Iersel 
info@CV-Coaching.nl


Voor meer informatie over 'Het Oefenveld 2015':
http://www.cv-coaching.blogspot.be/2014/12/het-oefenveld-2015.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten