donderdag 19 februari 2015

CV-Coaching en samenwerking DNA

CV-Coaching en samenwerking DNA
De oorsprong van CV-Coaching ligt zoals veel mensen wel weten bij Achmea.


Praktijkervaring 
Het begon allemaal eind 2009 met het uitspreken van mijn passie voor paarden en het verlangen om te werken aan de persoonlijke ontwikkeling van mensen binnen en buiten Achmea. Via een HR manager van Achmea kreeg ik toen vervolgens de juiste connecties in paardencoachland aangereikt, zodat ik me kon oriĆ«nteren op de mogelijkheden en de juiste opleidingen om zelf paardencoach te kunnen worden. Via mijn eigen afdeling en het diversiteitsnetwerk van Achmea DiVA creĆ«erde ik toen kansen waardoor oefenen en praktijkervaring opdoen op mijn eigen werkvloer en daarbuiten mogelijk werd. De volgende stap werd vervolgens eigenlijk als vanzelf geboren namelijk om dit concept en mijn ervaringen weer te delen met andere paardencoaches & coaches. Zo liet ik onder andere tijdens de workshops voor het diversiteitsnetwerk DIVA van Achmea telkens weer coaches met me meekijken. Zo kregen de volgende personen van 2011 tot en met 2014 al de kans om mee te kijken en/of praktijkervaring op te doen met paardencoaching via CV-Coaching: Rob van der Wel, Carla Onsman, Suzanne van der Land, Yvonne Boonstra, Carlos van der Meulen en Peggy Surendonk. 



Akkoord 
Toen eind 2014 binnen mijn persoonlijke DNA van CV-Coaching het idee voor 'Het Oefenveld' opborrelde kon ik dan ook niet anders dan dit concept ook weer te verbinden aan Achmea & Stichting de Paardenkamp. Nu hiervoor eenmaal de data zijn besproken, vastgelegd en akkoord gegeven door beide partijen, maakt dit me natuurlijk super blij en super trots! In totaal krijgen in 2015 dertig medewerkers van Achmea een individuele coachsessie met paarden aangeboden via het diversiteitsnetwerk DNA bij Stichting de Paardenkamp in Soest.

'Het Oefenveld' van CV-Coaching
Voor 'Het Oefenveld' van CV-Coaching zal er naast mijn plek als coach telkens per paardencoachdag ook nog plaats zijn voor vier andere coaches die graag eens met CV-Coaching willen meekijken. Dit kan zijn omdat je graag eens wilt zien hoe paardencoaching nu precies werkt en ervaren wordt vanuit je eigen rol als coach, maar ook om zelf onder mijn begeleiding eens met dit bijzondere concept aan de slag te gaan en praktijk ervaring op te doen. 




Contact & Verbinding 
Ik kijk er in ieder geval nu al naar uit om diverse deelnemers en coaches met elkaar te mogen verbinden op deze unieke locatie in Soest met deze geweldige bejaarde paarden van Stichting de Paardenkamp. Want dat zit nu eenmaal ook in mijn CV-Coaching-DNA om de boodschap over te brengen dat ieder bejaard paard net als mijn bejaarde Vlerkje nog enorm veel te bieden heeft! Dat ze allemaal ieder op geheel eigen wijze een unieke bijdrage kunnen leveren aan de persoonlijke ontwikkeling van mensen in onze huidige maatschappij. 




Hoe doe je mee? 
Via de interne uitnodiging van het bestuur van het diversiteitsnetwerk DNA van Achmea kun je inschrijven voor een individuele coaching van CV-Coaching bij Stichting de Paardenkamp.



Welkom! 
Ik heet alle deelnemers en coaches van harte welkom en kijk er naar uit om jullie te mogen ontmoeten, verbinden en met de paarden te mogen begeleiden op het pad van jullie persoonlijke ontwikkeling. 


Tot ziens bij Stichting de Paardenkamp in Soest! 


Voor meer informatie over Stichting de Paardenkamp: http://www.paardenkamp.nl 

Voor meer informatie over CV-Coaching & 'Het Oefenveld': http://cv-coaching.blogspot.be/p/het-oefenveld-2015.html

Bedankt!
Via deze weg wil ik het Diversiteitsnetwerk DNA van Achmea en Stichting de Paardenkamp bedanken voor het gestelde vertrouwen en de kansen die ze mij, maar ook vele anderen hiermee binnen en buiten Achmea geven.



Liefs Charlotte 
www.CV-Coaching.nl 
info@cv-coaching.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten