donderdag 22 januari 2015

Het Oefenveld & Stichting de Paardenkamp

Ervaringsgericht Leren en Gewoon Doen!

Het begon bij mij ook door gewoon te doen en te erkennen wat er allemaal al is. Vervolgens doordat mensen me vroegen om bij mijn werkzaamheden als paardencoach mee te mogen kijken. 

Doordat ik het zalig vind om te delen, samen te werken en omdat ik altijd open sta voor nieuwe perspectieven ontstond het idee voor 'Het Oefenveld'. 

Naast mijn thuisbasis in Ravels en Tilburg kan ik nu ook vol trots aankondigen dat er ook
6 dinsdagen van 'Het Oefenveld' gaan plaatsvinden bij Stichting de Paardenkamp in Soest.

Lijkt het je wat om op deze prachtige locatie met deze prachtige bejaarde paarden aan de slag te gaan als paardencoach? 
Wil je ervaringen op doen en gewoon gaan doen?
Wil je kennismaken met andere paardencoaches?
Heb je op onderstaande data nog ruimte in je agenda?

24 maart van 10:00 tot 15:00uur Nederland - Stichting de Paardenkamp Soest
21 april van 10:00 tot 15:00uur Nederland - Stichting de Paardenkamp Soest
26 mei van 10:00 tot 15:00uur Nederland - Stichting de Paardenkamp Soest
25 augustus van 10:00 tot 15:00uur Nederland - Stichting de Paardenkamp Soest
22 september van 10:00 tot 15:00uur Nederland - Stichting de Paardenkamp Soest
27 oktober van 10:00 tot 15:00uur Nederland - Stichting de Paardenkamp Soest 

Stuur dan een mailtje naar info@cv-coaching.nl

Voor meer informatie over 'Het Oefenveld' en de andere data in Ravels (BE) en Tilburg (NL) :

Graag tot ziens,
Charlotte van Iersel
www.CV-Coaching.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten