zaterdag 7 augustus 2010

Dankbetuiging.

Ik begin mijn dankbetuiging met vooral Vlerk te bedanken voor de inzichten en de liefde die hij me gegeven heeft en nog steeds geeft! Ik wil hem en alle andere paarden, pony's en andere dieren in mijn leven bedanken voor het feit dat ze me in meerdere opzichten door mijn leven hebben gedragen.

Maar ook mijn werkgever ACHMEA die me de ruimte, inspiratie en begeleiding heeft gegeven om mezelf als werknemer te ontwikkelen in mijn persoonlijke kracht!

Via deze weg wil ik ook alle mensen bedanken die mij de mogelijkheid hebben gegeven om ervaringen op te doen met paarden en met paardencoaching.

Allereerst natuurlijk mijn ouders, die mij als kind de mogelijkheid hebben gegeven om met paarden te mogen omgaan, ondanks de grote angst die mijn moeder zelf voor deze dieren had.
Van hen heb ik mogen ervaren wat onvoorwaardelijk liefhebben is en heb ik leren luisteren zonder oordeel. Ook heb ik de kansen gekregen om mijn hart en mijn passies te volgen en heb ik geleerd om mijn dromen te leven.
Lieve papa ik weet dat je me nog kan zien, nu je er niet meer bent en dat je geniet van wat ik doe. Je hebt gezegd dat je er vertrouwen in hebt en ik zal dat waarmaken en zorgen dat je trots op me kan zijn.
Lieve mama bedankt dat je er altijd voor me bent en voor de kracht en het zelfvertrouwen dat je me geeft. Voor alle wijze raad en het advies om altijd dicht bij mezelf te blijven en waar ik voor sta.
Ik vind het een eer dat jullie mijn ouders zijn en een rijkdom vanuit mijn hart dat mijn wieg bij jullie stond.

Ook wil ik mijn vriend Gunter Noeyens bedanken, die me met liefde de ruimte geeft om met mijn paarden en al onderstaande lieve mensen mijn hart te volgen en mijn droom werkelijkheid te laten worden.
Lieve Gunter, het is zalig om mijn leven met jou te mogen delen. Jij bent mijn kanjer!

Jan van Dun omdat hij mijn paarden een paradijs op aarde geeft, waarin ze echt paard kunnen zijn en voor de mogelijkheid die ik krijg om ook met zijn paarden te mogen werken.

Kathleen Paeshuyse omdat je mijn paardenbuddy bent en omdat je ook een soort spiegel voor me bent. Ook voor alle fijne buitenritten, wedstrijden, lessen en alle andere ervaringen die we met onze paarden hebben gedeeld.

Liesbeth Russel voor mijn dressuurlessen met als kern: Tempo en Richting controle....

Vanuit mijn vriendenkring wil ik bedanken:
Cindy van de Sanden
Ilse van Gestel
Mascha Broos
Zalig dat ik met jullie mocht oefenen en experimenteren als startende paardencoach.

Vanuit mijn Familie:
Lonneke van Heeswijk
Thanks voor de feedback en openmind en dat je openstond voor een paardencoaching bij mij als een van de eersten.

Ook wil ik vrienden van vrienden bedanken voor de bijzondere leermomenten, bedankt dat ik jullie mocht coachen met mijn paarden:
Manuela Roucourt
Laura van Ree
Sandra van Wikselaar
Angela Pankow
John John

Vanuit mijn opleiding http://www.wind.nu/
Bedankt dat ik met jullie nieuwe dingen mocht en mag ontdekken en ervaren in deze opleidingsgroep van 2010:
Ruud Knaapen
Muriel Daal
Nicole Coenen
Elsa Boddeus
Evelien Beentjes
Gerda Dekker
Francisca Staleman
Annemiek Hijink
Ageeth van der Sijde
Paulette van Hezik
Monique Veldhoven

Vanuit mijn werkgever Achmea:
Wil ik eerst Caroline Provily, Peter Marcelis en Rob de Bruijn bedanken.
Zij hebben me de mogelijkheid gegeven om als vervolg op het project "Anders Veranderen" binnen SZ, mijn cultuurproject als Pilot op te mogen zetten.
De start is gemaakt voor 4 teamdagen per jaar per team binnen AOV, waarvan de derde teamdag met paarden zal zijn.
Inmiddels heeft Team Bancair er al twee teamdagen opzitten.
Team Direct heeft de eerste teamdag al ervaren.
Team Verkoopsupport heeft zich aangemeld voor hun eerste teamdag.

Dan heb ik via het Diva netwerk van Achmea mijn geweldige stagebegeleidster ontmoet. Via deze weg wil ik dus ook Coby van Beets bedanken voor de kracht en het vertrouwen dat ze op me overbracht, waardoor ik er helemaal voor durf te gaan!

Via de paardencoachingsessies bij Coby kwam ik ook in contact met nog twee andere medewerkers van Achmea die ook een passie voor paardencoaching hebben namelijk:
Rob van der Wel en Carla Onsman
Thanks voor de fijne en productieve Bila's!

Vanuit mijn eigen afdeling AOV boden mijn volgende collega's zich ook spontaan aan om bij mij paardencoachingservaringen op te doen.
Christel de Beer
Loes van den Berkmortel
Ilona van Ree
Danielle Driessen

Via andere Diva workshops van Achmea kwam ik ook nog in contact met:
Rianne van de Sande
Tessy van Gestel

Tineke van Spaandonk
Ook zij gaven me de kans om ervaringen als paardencoach op te doen.

Lieve mensen en ook alle lieve mensen die ik hierbij niet genoemd heb, maar die ook deelgenoot waren van mijn ontwikkeling als paardencoach, onwijs bedankt voor alle mooie ervaringen en leermomenten, maar vooral ook voor het vertrouwen in mij en mijn paarden!

Charlotte van Iersel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten