donderdag 27 november 2014

Training: Droom 'n Leven of Leef je Droom!


Wil je in 2015 privé, professioneel, maatschappelijk, creatief, sportief, mentaal en fysiek concrete doelen stellen en realiseren?
Wil je investeren in jezelf?
Wil je ondernemen en ontmoeten?
Wil jij je droom leven?


Dan is dit hét moment om zelf in actie te komen!

Om verantwoordelijkheid te nemen voor jouw situatie!

Hoe gaan we dat doen?



Deelnemersgroep  2015-01 is van start gegaan op zaterdag 3 januari.

Deelnemersgroep 2015-02 start op zaterdag 5 september.

 *  Doorloop je dit traject liever individueel en/of liever op een andere dag? Informeer dan gerust eens naar de 'Leef je droom'- mogelijkheden via info@cv-coaching.nl

Programma van de 6 zaterdagen ziet er zo uit:
14:00- 18:00 Opstellen van je je wens/je droom voor 2015 m.b.v. paarden.
18:00- 19:00 Diner bij 'De Bourgondische Brouwerij' http://www.debourgondischebrouwerij.be
19:00- 21:00 Concreet maken van je wensen, dromen en doelen voor 2015.
vanaf 21:00 Netwerkborrel (Welkomstdrankje is inclusief, de rest voor eigen rekening.)

Wat gaan we doen?
Je gaat onderzoeken wat jouw wens of droom voor 2015 is.
Je ervaart bewust je plek, je tempo en je richting hierin.
Je stelt een persoonlijk ontwikkelingsplan op zodat je jouw verlangen of droom(baan) kan realiseren.

Voor wie is deze training? 
Voor mensen die hun volledig potentieel willen leven en ervaren.
Voor mensen die precies weten wat ze willen, maar dit toch niet niet bereikt hebben.
Voor mensen die totaal niet weten wat ze willen.
Voor mensen die inzicht willen krijgen in hun systemen.
Voor mensen die zich laten leiden door overtuigingen en/of verwachting van anderen en die voortaan keuzes vanuit zichzelf willen leren maken.
Voor mensen die geen antwoord weten op onderstaande vragen:
Wie ben ik eigenlijk? 
Wat wil ik?
Wat voel ik?
Wat is mijn plek in het geheel?
Waarom leef ik mijn volledig potentieel nog niet? 
Wie eer ik om mijn droom (nog) niet te leven? 
Ik herken bepaalde situaties, maar wat is mijn 'overlevingsstrategie' en/of gedragspatroon?
Wat is mijn blinde vlek of  heb ik bewust/onbewust uit beeld gezet?
Met wie ben ik verstrikt geraakt in mijn familiesysteem?
Welke illusies drijven me voort?
Sta ik wel open voor de kansen die ik op mijn pad krijgt?
Heb ik een 'stop-woord'? En wat zegt dit dan over mij? Hoe houdt dit me tegen?

Personal Trainers:
Charlotte van Iersel met haar paarden Liberty, Amor, Nozem en Dotje.

Tarief is in overleg en altijd op maat. Voor meer informatie: info@cv-coaching.nl

Droom 'n Leven of Leef je Droom!


*In mijn hart en in mijn systeem gesloten.

Dit knipsel is een liefdevolle herinnering aan mijn moeder, haar handschrift en haar overtuiging.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten